به زودي
نوشته شده توسط : ahnod

با سلام خدمت شما دوستان عزيز

به زودي در اين وبلاگ اطلاعات مفيد درياره ي بي.ال

تفاوت هاي بي.ال با گ...ي

و ديگر مطالب مرتبط قرار خواهم داد.





:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 506
|
تعداد امتیازدهندگان : 165
|
مجموع امتیاز : 165
تاریخ انتشار : 17 / 5 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سيد حميد در تاریخ : 1392/5/11/5 - - گفته است :
سلام
من با شما هم مسير و هم هدف هستم
كمك كنيد اين وبلاگ ديده شود
به كمپين ضد همجنسبازي بپيونديد
تبادل لينك كنيد لينك وبلاگ من اين است :
http://antyhemoseks.persianblog.ir

/weblog/file/img/m.jpg
مهرداد در تاریخ : 1391/10/25/1 - - گفته است :
من اینجا تو آمریکا هستم و اینجا هم بی ال هست و تقریبا همه میدونن که نمیشه جلوشو گرفت و همه فکر میکنن یه کاره عادیه . من به عنوانه کسی که بین مردم هستم این حرفو میزنم . رسانه ها رو ول کنید کاره خودتونو بکنید به حرفه کسی هم گوش نکنید

/weblog/file/img/m.jpg
! در تاریخ : 1389/9/13/6 - - گفته است :
آپیدی خبرم کن.چون میخوام به عنوان یه روانشناس روی این مسئله تحقیق کنم

/weblog/file/img/m.jpg
! در تاریخ : 1389/9/13/6 - - گفته است :
خدا خیرت بده


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: